älskade publik!

fick kommentarer i morse att jag inte håller er uppdaterade här. sanningen är ju den att jag inte har internet hemma och de stunder jag har haft vid internetdatorer nu det senaste har varit väldigt begränsade tidsmässigt. detsamma gäller nu.

igår tangerade jag mitt rekord för hur långt norrut jag har varit i mitt liv. jag, albin, linnea och david for till pite-lule-boden för att kolla in skotrar OCH för att bada på nordpoolen. kalasbra där! och en skoter följde med hem! bilder kommer ut på pärlan sen, när jag internetar vid min egen dator. eller a. bilder på hela äventyret kommer ut för beskådning då. en yamaha max mountain blev det iaf. ganska snygg, jag skiter fullständigt i hur den går då det är så att estetik går före funktion. men de som bryr sig om farten var nöjda, så jag antar att det är ett gott tecken.

jag har också två roliga reklampelarbilder att lägga ut och kommentera. jag tror ni kommer gilla min tankegång. :)

och daniel, det blev bara ett par bilder jag blev nöjd med, men jag tror jag kan slänga upp dem här, fin din skull.

stan nu, en 25-årsfirande. kanoners!

puss och adjö.

Kommentarer
Postat av: Julia

Oh, koolt en scooooter! :P

2006-11-05 @ 14:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback