en max mountain -01

haha, inte trodde jag väl att jag någonsin skulle sjunka såhär lågt, men här står jag med skit upp till knäna. nåväl. här är alltså, vad de andra kallar, "pärlan" som vi stretade med för litet släp och allt för från boden till umeå.



och jo. en riktigt rolig sak. vi badade ju på nordpoolen, och just när vi var på väg dit frågade albin om jag hade tagit med påsen han hade lämnat hos mig. nej, varför skulle jag ha gjort det? undrade jag. för där i låg mina badbrallor. så tokskrattade vi ett tag och han var lite svettig över huruvida det hela skulle sluta med att vi andra badade och han tittade på men icket. inne på nordpoolen fanns det badbrallor att köpa. slutet gott, allting gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback