ibland är jag livrädd

och då menar jag livrädd över de fånigaste av saker. som till exempel, om jag ska lägga ut en bild här på mig själv måste bilden vara bra, annars kanske mina läsare får en konstig bild av mig (som om inte det skulle vara kört i samma ögonblick jag börjar skriva...)

men nu ska jag dra ur skeletten ur garderoben. jag ska visa er bilderna där jag ser överposad ut eller där jag inte, för ett ögonblick, var med på att ett kort knäpptes. håll tillgodo. (nästa gång jag skriver ska det vara om något roligare, hoppas jag, och inte så ego eller halvpretto. jag gillar nämligen inte när jag skriver ego eller halvpretto. det blir aldrig riktigt roligt då.)

 

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Annelie, jag gillade allra bäst bild nummer två samt bild nummer fem! Om du har tänkt att ha någon särskild stil tills jag kommer och hälsar på i helgen så skulle jag gilla allra bäst en mix av de två stilarna. Med vänlig hälsning/Hannajo

2006-11-13 @ 22:56:19
Postat av: andrew

helt otroligt, vilka bilder!!
jag trodde först att det var morsan som var på bilden med röd tröja o krulligt hår!!!
jo, ganska nyvaken på en bild ser jag!!

2006-11-13 @ 23:17:58
Postat av: Erik

Älskar den bilden med morgonfrisyren. :) Ganska otroligt att det kunde bli som det blev ändå...

2006-11-14 @ 00:30:38
Postat av: Ylva-Li

det sköna morgon-frille-kortet pryder nu mitt skrivbord :-) love ya sis!

Postat av: E

Störtläckra bilder ju!

2006-11-17 @ 10:54:33
URL: http://hejchef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback