jag är en tant

jag har flera tantiga sidor, så som att jag virkar, bakar bullar och prenumererar på ica-kuriren. det är den sistnämda av de tre som är orsaken till det här inlägget. jag såg i senaste numret ett reportage om nån grupp som kallar sig face-84, tyckte att de såg rätt spända och överstajlade ut så jag lämnade den sidan rätt kvickt. sen kollade jag igenom tidningen en gång till en annan dag, så kände jag igen två av de fyra bandmedlemmarna. tusan... var inte de med i uppsättningen av my fair lady när jag också var med? det var de! genast så försvann en stor del av spänd-stämpeln jag hade satt på dem. idag sökte jag på dem och insåg att de håller till på ställen som maran i ö-vik. då satte jag en dork-stämpel på dem. men heyheyhey, vad är jag? bara en enkel student. och vad är de? de är ett band som får spela på ställen långt hemifrån. så lite cred ska de väl ha, överstajladheten och den kassa musiksmaken till trots.

122871-79

ps. detta är det töntigaste inlägg jag har gjort hittills.

Kommentarer
Postat av: Fröken Kaos

*suckar* Vem är inte tant? Tycker tantigheten tar över mig mer och mer för varje dag.

Postat av: Annie

Hej Annelie!! Kul att du har det bra!!
Marita och alla andra som är här hemma på "släktträffen" nu hälsar så gott!
Kramar /Annie

2006-11-18 @ 20:43:50
Postat av: annelie

till annie:

oväntat att få ett inlägg från dig här, men ack så kul! hoppas att du har det riktigt bra! här är det finfint, har just kommit hem från en skoterhelg i malå. juste! om du har msn hemma kan du gärna adda mig till listan: [email protected]

ha det finfint!
kram!

2006-11-19 @ 20:07:17
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback