godermorgon gott folk!

solen skiner över umeå och magen kurrar lite lätt. jag har vaknat till ännu en fantastisk dag. kanske är denna ändå lite mer fantastisk än gårdagen, då jag är ledig idag. helt ledig alltså! jag planerar in en fotosession-promenad, men saknar lite min angelinn att ta med på promenixen. nåväl. det är vackert väder och fint ljus, så jag tror det kan bli finfina bilder!
jag planerar även att plugga lite, med betoning på lite. jag har ett one tree hill- avsnitt som nog äntligen blir sett idag. säsong 4, avsnitt 3 och mina förväntningar är höga! 
det som ligger närmast nu är dock frukost. eller a. först affären, för jag är så gräsligt sugen på mjölk, och det kan kylskåpet inte erbjuda i nuläget. surt. men men. 
förresten, med tanke på att jag stödjer det ekologiska norrland så gott det går kanske det är dags att ta det hela steget längre och skaffa mig en egen ko?



ekologiska, ekonomiska majvor?



Kommentarer
Postat av: martina

den kan beta på vår gräsplan. jag tror akelius fastigheter skulle älska det. på vintern kan vi ha den i soprummet. :D eller så äter vi upp den.

(men jag tänker inte gå upp klockan fem för att mjölka kon)

2006-10-18 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback