sicken respons!

jag blev lite förvånad av all respons jag fick, kan man säga. förvånad och glad.

valborgsmässoafton nu, är hos å och grillar, saga charmar alla och maten är god. vi har en lite förlängd grillning. see, först grillade vi middag vid 6-tiden och nu har vi lite kvällsvickning bestående av grillkorv och bröd. det går i sommarens tecken. på tal om det, idag har jag plockat fram min sommargarderob. kul att jag köpte så mycket fina plagg förra sommaren som jag närapå hade glömt bort till nu. det var en trivsam botaniseringsstund i alla fall, och jag har på mig mina vita jeans nu. mm.

frida: det är precis vid nornaplatsen vi ska bo, i huset bredvid det med pizzerian. en lägenhet med burspråk på andra våning, så kanske du får ett hum om vart det är någonstans.

sandra: surprise, right? :) sandra har nästan gett upp hoppet om att jag ska skriva mer här innan flytt och internet, men här är jag och jag levererar, inte sant?

trevlig första maj, kamrater!

Kommentarer
Postat av: Bee

Och som du levererar! Ser du vilket stalker-beteende? Du sade till mig senast igår att du inte har tillgång till internet, men ändå sitter jag här hemma och hoppas.. vareviga dag!

Postat av: Liv

trevlig första maj på dig med!

2007-05-01 @ 13:34:03
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Frida

men i det huset bor ju jag med! =) fast på tredje våningen.

2007-05-01 @ 21:31:51
URL: http://frilin.blogg.se
Postat av: Erik

Hej!

Det var jätte kul att vi kunde träffas "nästan" hela gänget. Så roligt att bara få vara tillsammans och äta gott och bara ha det trevligt!

2007-05-02 @ 16:24:29
URL: http://www.fota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback