snott

Tio första:
Första kompis:
em.
Första bil: jaa. den som lever får se!
Första RIKTIGA kärlek: min första kärlek var ebbe och då gick jag i lekis. som lite mer vuxen var det omer och då jag på gymnasiet. men den första riktiga kärleken måste jag säga albin, för att jag är säker på att det är så här det ska kännas och vara. genomlyckligt och allt.
Första husdjur: crocker, en kanin.
Första semester: 6 månader gammal drog mina föräldrar med mig på en månadslång båtsemester.
Första jobb: sommarjobb: ta upp hamnavgift. riktigt jobb: pressbyrån i bua.
Första köpta skiva: skiva minns jag inte, men jag minns att den första singeln jag köpte var madonnas don't cry for me argentina. den första skivan i min samling var robyns debutalbum. den fick jag i julklapp.
Första piercing: naveln. men den piercingen tog jag ut efter ett år.
Första konsert: carola. jag kanske var 4 år.

Nio sista:
Sista drycken: vatten
Sista bilfärd: i måndags hem från lainejaur.
Sista filmen: minns inte
Sista telefonsamtal: albin
Sista bubbelbadet: när vi var på nordpoolen i höstas i samband med skoterköp.
Sista spelade CD: en bränd greendayskiva. det var albins val och jag protesterade lite.
Sista kram: albin
Sista gången du grät: jag minns inte när jag grät på riktigt, men igår grät jag nästan. jag hade så vansinnigt ont i magen.
Sista måltiden: hälsofil och banan.

Åtta:
Har du nånsin dejtat en av dina bästa kompisar? inte dejtat i sedvanlig ordning. men albin var ju en av mina bästa vänner innan vi blev ihop.
Blivit arresterad? icket.
Blivit kär vid första ögonkastet? nej. jag tror inte riktigt på att man kan bli det. inte kär, men förälskad.
Varit på tv? jag tror inte det. men jag var med i vk i samband med umeå open. en vidrig bild, om jag själv får säga det.
Fått ditt hjärta krossat? ja, men nog aldrig så illa som andra har fått.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nope
Haft one night stand? nej.
Busringt till nån? o ja! när vi var i värnamo hos familjen lundgren fick magnus, johan och mina bröder mig att busringa. sen blev jag lite hooked på det ett tag. det blev lite så att hade jag tråkigt satte jag mig och busringde ett tag.

Sju saker du gjort idag
1. vaknat flera gånger innan jag...
2. ...klev upp
3. klätt på mig
4. åt frulle med albin
5. kollat på mash
6. bloggat
7. msnat

Sex favoritsaker
1. min dator
2. min säng
3. min röda skål
4. min boksamling
5. min mobil
6. min kamera

Fem personer du kan berätta mycket för
1. albin
2. em
3. sandra
4. angelinn
5. martina

Fyra val
Svart eller vit? både och
Sommar eller vinter? vinter helst, men sommar funkar också! (fy, jag är alldeles för diplomatisk för det här!)
Choklad eller chips? helst lakrits
Te eller kaffe? te

Tre saker att göra innan du dör
1. gifta mig
2. bo i hus
3. göra något på riktigt för att världen ska bli ett bättre ställe för de som har det sämst ställt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på dina blogginlägg så kan du inte ha mkt att göra på dagarna ;-)

2007-04-11 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback