det är syndast om mig i hela världen

idag har jag gjort två bra saker. jag har släpat med mig marty till kupan så vi kan börja jobba där, helt gratis. det hade varit en bra sak om jag inte hade varit så kvick med att berätta saken på min blogg och dessutom såhär fort. nu sket det sig, men å andra sidan spelar det inte så stor roll. röda korset blir glada, för att inte tala om monica som värvade oss.
den andra bra saken jag har gjort är att jag har klippt liv. hon blev fin, tycker jag. jag hoppas att hennes man också tycker det.

nu till det syndaste: jag har blivit lite sjuk och it ain't pretty. alldeles ont i huvudet och seg i hela kroppen och min enda glädje är min blogg, ty albin tycker inte synd om mig. nu söker jag era sympatier, så snälla, rara: give it to me.

ajöken.

Kommentarer
Postat av: mammalena

ååå...nu får han väl allt pyssla om dej ordentligt så att du blir frisk fort:-) kände du inget idag på morgonen? hälsa albin så mycket

2007-08-29 @ 21:39:59
Postat av: Bee

Hahahahahaha.. jag hoppas att din tillfälliga blindhet går över när Albin giver dig internet. Annars får du sova på vår högst okomfortabla bäddsoffa, så länge du vill!

Postat av: Liv

Du är en godhjärtad människa. Maken är nöjd, jag är nöjd. :)
Du har mina sympatier med förkylningen! Men sitt för bövelen inte framför datorn om du är förkyld *liv hytter med pekfingret mamma-aktigt* Man ser bara i kors till slut! Du äger ingen box eller så som du kan maratonse på? Krya på dig.Och tack igen!

2007-08-29 @ 22:05:48
Postat av: Liv

Men du, varför är det reklam om vuxenfilmer på din blogg? :PP

2007-08-29 @ 22:06:56
Postat av: puckolie

Take it from hon som har haft ont i halsen från och till i 2 veckor och nu dessutom åkt på en ögoninflammation.
JAG LIDER MED DEJ!!!!!!!!!!!!

2007-08-30 @ 06:55:29
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: Hanna i Dahlen

nä men lilla pluttan!

2007-08-30 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback