en minst sagt udda klapp

Postat av: jörgen

skulle behöva ett rim på 8 kubik ved som jag ska ge bort.

jag tror bestämt att jörgen driver med mig, men... jag blev så frestad att skriva ett julklappsrim till 8 kubik ved att jag liksom struntar i det.

inte för blöt får den vara,
ty då ryker det bara
förvisso fyller den ändå sin funktion
men på torr har du bättre fason
mindre än nio men mer än sju
ryms förstås inte där vi sitter nu
försök att låt bli att skrik'
när du får veta att vi talar om kubik
när du lärt dig hantera en yxa
kan du i hemmet och värmen lyxa


Kommentarer
Postat av: Bee

jag gillar den norrländska touchen! kan du göra ett rim på klappen till Dees mamma? ett kroppssmör och ett läppbalsam i plommondoft!

2007-12-20 @ 15:02:57
Postat av: jörgen

jörgen tackar och bockar.

2007-12-20 @ 16:51:34
Postat av: Annie

Oh, den var grym den med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback