ett allmänt tråkigt inlägg. det tråkigaste någonsin, tror jag.

igår var det dags för julbak på pysselkvällen. tack vare upplägget har jag nytt bröd som ki bakade till frukost. utöver bröd kokades det tre sorters kola, mandlar brändes och kanderades och choclate chip cookies bakades. lite trist att jag var lite glömsk där i början med mandlarna när de skulle skållas.... glömde bort dem någon minut, vilket gjorde att de blev lite, lite sega. lyckligtvis hårdnade de till sig i och med att de svalnade efter att ha blivit brända mandlar. förra omgången blev definitivt bättre, men nog tusan gick de att äta den här gången också!

onsdag idag. jag ska slå in ett paket - det sista julklappen jag ska ha köpt i år. sen ska jag läsa. läsaläsaläsa. hoppas att jag kommer en bra bit idag! '

läs inläggets rubrik. jag håller vad jag lovar, inte sant?  

Kommentarer
Postat av: annie

Vad duktig du är som ändå pysslat! Själv har jag inte gjort ett dugg i år. Men till helgen blir det massor med bak iallafall efetrsom jag ska ha födelsedagsfest då :)

2007-12-12 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback