ingen idé att läsa, det handlar ändå bara om ingenting

dagen inleddes i vanlig ordning med dagens avsnitt av julkalendern "en riktig jul". jag orkar inte berätta mer ingående om vad jag tycker om den utöver det beskrivande ordet trivsam.
dagens andra händelse var att jag klippte luggen. så nu ser jag ut som hon med korta luggen i fucking åmål igen. jag vet inte om jag trivs med utseendet, men det ser i alla fall mer vårdat ut än min töntlugg jag hade när jag vaknade i morse. jag ska lix tvätta håret med sista-schampo idag igen så jag funderar på om jag kanske ska tillåta mig själv en förbjuden hårprodukt idag. för att håret ser så kasst ut. urkasst. (det är ju det där med att jag behöver tvätta med godkänt schampo ungefär var fjortonde dag.)
dagen kommer nog även följas med att jag, för första gången på två-tre månader, kommer sminka mig. förklaring behövs inte, följande bilder talar för sig själva.

   


kanske undras det om fröken ska läsa idag. det vill jag meddela att det ska jag. en, si sådär, åtta miljarder sidor. efter att jag har syndat och använt den där produkten som är dålig för håret och, det som inte är så syndigt; sminkat mig, vill säga.
jag ber om ursäkt för eventuella trauman som har uppstått i och med detta inlägg och syftar då till skräckbilderna som visar hur jag ser ut när jag inte är stylad och därmed vackrast i umeå kommun. stäm mig helst inte. jag lever på studiemedel.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Me like :) Hade själv superkort lugg i ett tidigare liv men nu är det låååång *ler*
Ang. synd...man gör väl som man vill, eller hur? *s*

Postat av: therese

TACK Annelie för ett av dagens skratt! Hur lyckas man med minen du har på andra kortet??? Jag bara undrar!! Men kul var det i alla fall =)

2007-12-07 @ 16:48:30
URL: http://thesan.blogg.se
Postat av: Annie

Låter som om du haft en fuldag. Jag har också klippt min lugg idag o så har jag färgat håret svart igen. Men inte sminkat mig. Men har man fuldag får man sminka sig så mkt man vill. :)

2007-12-07 @ 22:09:45
Postat av: Linnea

Vilken härlig morgon, en kopp te och sen läsa igenom alla inlägg som du skrivit och jag försummat senaste veckorna. Du klär i luggen tycker jag! Kramar

2007-12-12 @ 12:13:49
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback