inte av högsta prioritet under julhelgen

man skulle kunna tro att jag har glömt mitt barn, bloggen, men det har jag inte. jag har bara inte prioriterat att spendera mina dagar vid internet. i ärlighetens namn har jag inte ens haft den möjligheten de senaste två-tre dagarna. efter att ha lämnat vackra, väder-värdelösa västkusten styrde vi vår kosa mot norrlands inland, närmare bestämt malå. mer specifik än så tänker jag inte vara, med landets (min) säkerhet i åtanke. eller inte, men malå får duga för oinsatta. vi tänkte att resan dit skulle ta 14 timmar ungefär, men när vi svängde av från e4 strax ovanför härnösand och hela vägen till åsele var det isbana med ett vattenlager uppanpå. det gick långsamt alltså. vi lämnade varberg tre på eftermiddagen och kom fram till malå åtta på morgonen därpå.

dagarna innehöll guitar hero (klarar de flesta låtar jag provat på medium nu. yey!) och under gårdagen for vi ut på en skotertur. roligt som tusan att köra!! planen var att fara hem nu på morgonen idag, men eftersom sagas mat tog slut igår eftermiddag bestämde vi oss för att åka redan på kvällen igår.

nu ska vi fara på affärn. nyårshandla, så att säga.

gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år, älskade sytra mi! Hoppas ni hade det kanontrevligt. Vi hörs av senare idag.... jag ringer när jag kör hem härifrån. Puss

Postat av: Angelinn

Hej raring! Long time sen vi sågs! Det var ju förra året, for God´s sake! Hinner vi ses snart? Kramar och Gott nytt år! //Ak

2008-01-01 @ 14:54:27
URL: http://www.angelinn.blogg.se
Postat av: Anonym

smörslungad sparris vet ja inte exakt vad det är.Men sparris i smör.Eller så.Smaka smör.Fast nu blir jag osäker på om de verkligen var smörslungad sparris eller om det var köttet som hörde till som va smörslungad.Det hela kan ha hetat smörslungad köttbit med sparris.Men gott var det.

2008-01-01 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback