om förväntningarna på morgondagen

med hänvisning till det här inlägget vill jag bara påpeka att jag ska till frisören imorgon. då ska jag bli korthårig, lockhårig och kanske lite brunett-aktig. om jag får för hanna. bli lite brunett-aktig alltså. lockhårig blir jag genom att jag blir korthårig (egentligen pagehårig) och det gillar jag. jag ska försöka lägga in en fager bild på mig själv efter min makeover. det känns faktiskt som att det blir en extreme makeover. sån stor skillnad blir det nog. eller a. det är vad jag förväntar mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är mycket nöjd över att du har bloggat så mycket i dag :) När jag satt här och trodde att hoppet var ute så fick jag piggas upp med roliga anekdoter från ditt liv.
Hoppas att du blir nöjd med ditt nya Jag i morgon! Kram

Postat av: Liv

spännande! ser fram emot bild!

2007-02-23 @ 12:06:56
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback