så lyckligt!!

kom just hem från återbesöket efter operationen och de har tagit stygnen. det är helt galet hur fint det är! trodde aldrig att det skulle se så läkt ut efter bara lite drygt två veckor. jag är så lycklig att jag nästan vill lägga upp en bild på hur fint det är, men nej. såpass mycket skam har jag i kroppen. och förståelse för att omvärlden inte är intresserade av ett par förminskade bröst.

igår var jag hos linnea och grejade lite. medan hon sydde satt jag vid min laptop och valde ut vilka bilder jag ska framkalla. det blev 360 stycken. inte klokt, men så är det första gången jag framkallar på ett och ett halvt år också.

ska gå och värma lite soppa. kurrar ordentligt i kistan nu! (fast jag ser att klockan är alldeles jättelite egentligen för lunch, men jag har insett att den som säger att man står sig länge på havregrynsgröt ljuger. mat här och nu är ett måste.


Kommentarer
Postat av: martina

jag vill se!

havregrynsgröt är för mesar. oboy och digestivekex till frukost står man sig på betydligt längre. :D

2007-02-01 @ 17:15:34
Postat av: therese

äntligen har någon mer avslöjat havregrynsgröt-bluffen!! Jag blir nästan MER hungrig när jag ätit det!! kram

2007-02-01 @ 17:24:18
Postat av: annelie

martina: du kan få se redan imorgon om du vill. eller ikväll? vi flyttar till mariehem om bara någon timme. håller på att packa ihop mina grejer. vackert va?

Postat av: elin

va roligt att du blev nöjd! :D då har du ju gjort rätt! puss puss

2007-02-01 @ 17:31:59
URL: http://goldlock.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag håller med dig, havregrynsgröt är som att äta mjölk ungefär. Jag blir hungrig på en gång! Undra vad man ska äta för att inte bli hungrig?
Vad härligt att höra att det blev fint, måste ju kännas jättebra nu när du gått igenom den jobbigaste tiden efter operationen. Sköt om dig! Kram

2007-02-01 @ 20:13:59
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Daniel

Hej!

Det är vetenskapligt bevisat att havregrynsgröt är kasst! När vi var å surfade i söderhavet så vaierade vi frukosten innan vi åkte till surfet för att surfa 9-18 varje dag mellan havregrynsgröt å flingor. Då märkte man tydlig att man inte alls stod sej lika länge på gröten. Fast den är säkert nyttig iaf...

2007-02-01 @ 21:30:45
URL: http://www.albertssons.com/blog
Postat av: Emeliiiiiie

Va sköööönt att höra alla andras reaktioner på havregröt!! Ja har hela mitt liv trott att det var det bästa man kunde starta med om man ville stå sig länge, men jag, även jag, har aldrig märkt av de påståendena. Och egentligen tyckt att det var lite pinsamt, eller att det var fel på mig, som aldrig stod mig så bra på havregrynsgröt som alla sa. Vilken uppenbarelse!!! Vilken dag!! :-)

2007-02-02 @ 16:24:01
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback