albin var den enda jag inte lyckades bota

vi var hos sandra och david igår och spelade spel. det var verkligen en synnerligen trevlig kväll, och jag kan inte för mitt liv förstå varför vi inte spenderar mer tid med dem! det var en spelkväll inplanerad. egentligen skulle vi också spela spank the monkey, som jag fick i födelsedagspresent, men det hanns inte med. see, vi råkade prata alldeles för mycket (fast det gjorde ingenting) så vi kom på idén med spel runt midnatt. det blev hjärnsläpp. det går ut på att man ska gissa rätt alternativ på frågor som ställts i undersökningar och forskningsresultat. till exempel om tvillingar som växer upp tillsammans har mer likt beteende än tvillingar som växer upp på olika håll. (man kan ju lätt tro att det är det första alternativet, men så är det inte.) nåväl. helt plötsligt hamnar man i någons psykvård och då ska den personen bota den kranke genom att man ska svara samma på en fråga (med alternativ eller graderingsskala 1-10). jag lyckades bota david. jag lyckades bota sandra. de lyckades bota mig. men jag lyckades aldrig bota albin. lite skrämmande.

nåväl. eller dakle, som man säger på serbokratiska. vi är ändå kära och liksom upp över öronen förälskade i varandra och det finns inte någon som är så fin som han och som jag vill vara med alltidalltidalltid. men hur som helst. jag ska nog se över kalendern och planera in en middag med paret överst i texten! och snarast ska det bli av!

Kommentarer
Postat av: Bee och Dee

tack själv. nu växer mitt hjärta lite :) och vi gillar att hänga med er med! supermycket!

2007-01-21 @ 13:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback