första duschen på god knows how long

visst låter det ganska äckligt! dock är det så att jag rör mig med tekniska termer. see, jag har förvisso rengjort min kropp sedan operationen, fast i tre steg och inte i en dusch. de tre stegen var upplagda såhär:
1. armar och armhålor. använd handduk för att rengöra.
2. magen och ner. in i duschen.
3. håret. albin hjälper mig.

allt dette meck för att slippa blöta ner kirurgtejpen som jag vill ska torka innan jag stoppar in boobsen i min granny-bra. jag känner mig lite obekväm med att strutta runt i albins kombolägenhet med bara tejp om brösten, så jag har undvikit det. fram tills idag. jajks, så bra den där duschen satt. det var längesedan jag uppskattade en som jag gjorde nu. det låter nästan som en sensuell upplevelse, men don't go there. det var bara bra att få känna att hela kroppen är ren och fin. det ni!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet precis hur det känns, det var verkligen som en sensuell upplevelse att få duscha hela kroppen samtidigt. Mitt högerben fick inte bli tvättat på nästan tre veckor.
Vad bra att du är min åsiktsfrände, kändes som jag var den enda :)
Kram!

Postat av: puckolie

Vaddå duscha?? Vad är det?

2007-01-23 @ 00:18:26
URL: http://puckolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback