hon glömde tröjorna...

min vän camilla är bra och fin på många vis. hon är otroligt charmig och kanske ännu mer klantig, men man ser väldigt lätt förbi det eftersom att hon bara lyfter upp en när man ses. man får skratta och må väldigt väl!

dock glömde hon tröjorna. den ena kan hon mycket väl behålla, men den där som är ganska ny? aah! give it to me, baby! kruxet är att jag inte kommer få se tröjorna förrän om minst två månader, för på nästa fredag åker damen till tanzania och gör en del av sin sjuksköterskeutbildning där. spännande, och ja. lite avis är jag på det äventyret!

inte bara camilla var här idag, utan också martina. jag har närapå längtat ihjäl mig efter henne när hon har varit hos sina föräldrar i vänersborg. nog för att jag unnar kvinnan ett jullov som heter duga, men det är roligare när hon är här.

nåväl. det har varit väldigt trevligt med besök och befriande att ha fixat lite inför kalaset imorrn. ska bara göra en sak till, så kan jag fira själva födelsedagen i lugn och ro, givetvis med roland spjuth och andra etik-höjdare. weiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback