mitt första födelsedagskalas på fem år.

jag gillar inte att fira mina födelsedagar egentligen. anledningen är nog att jag inte så gärna vill bli äldre och då ser jag ingen anledning att fira att jag blir det. det är ju oerhört motsägelsefullt och ambivalent. men i år ville jag verkligen fira mina 25 år, mest för att jag är rädd att ångra att jag inte gjorde det om ett par år. sen insåg jag att det faktiskt mest är ett tillfälle då jag kan få bjuda mina vänner på gofika och bara trivas i deras sällskap. what's not to like?

här är david och linnea, jag och hans, ett gott och blandat-kort och sen på sista kortet syns david och sandra.

albin och jag apar oss, större delen av ligan, och slutligen lovisa och linnea.

så här i efterhand är jag superglad att jag ordnade med den här tillställningen. det var riktigt kul att få träffa allihopa, och kanske framför allt, kul att låta människor från olika sammanhang, som inte har setts förut, få träffas och låta alla få ansikten och personligheter att relatera till! wah! fina vänner, jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tja! Har du blivit en hifinörd? Vad är det för högtalare du har? Med tjocka tvinnade kablar till?

Postat av: annelie

hmm. vi är hemma hos albin på kalaset. mitt place är alldeles för litet! :S

2007-01-12 @ 11:31:01
URL: http://annelufs.blogg.se
Postat av: jill johnsson

men fyy.. ta bort det där kortet. 8/8/


vad gör du idag min kära? vad sägs om att komma hit en liten sväng? :)

2007-01-12 @ 12:05:08
Postat av: annelie

done, jill.

2007-01-12 @ 12:28:00
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback