om exet till mitt ex och andra saker

jag har svårt att berätta roliga saker om mitt liv som det är nu. menar inte på något vis att det skulle vara så att jag lever ett tråkigt eller otillräckligt liv, bara att det liksom inte händer så mycket om dagarna värt att berätta om. jag är ju, som bekant sjukskriven, men bara en vecka till eller så. och om dagarna tittar jag på tv, försöker på bästa vis underhålla er här och äter mat som jag värmer i micron. ser ni ett ganska ospännande levnadsmönster? om kvällarna, däremot, då händer det grejer!

igår, till exempel, hade vi fikabesök. det var en linda som var här, och man kan säga att det var första gången vi riktigt fick prata, hon och jag. det roliga är det att vi delar ett ex, och en gång i tiden var hon lite mystisk för mig. alltså fint och ljuvt mystisk, inte konstig mystisk. till råga på allt var och är hon äldigt vacker, så man kan nog säga att jag kände mig väldigt underlägsen, trots att jag tog över hennes gamla pojkvän. men nu var det jättekul att träffa henne. väldigt trevlig, må jag säga!

denna helgen kommer nog ändå bli ganska händelserik. vi ska till björksele, kompisgänget, så ska större delen åka skoter och jag, angelinn och emanuel tror jag det blir som vaktar huset medan de andra är på vift. jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kan bjussa på lite bilder när vi kommer tillbaka. och jo. på söndag blir det kalas, för då fyller håkan år. nog är det svårt att inte ha förväntningar på en helg med planer som dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback