om operationen

jag vill nog inleda med att säga två saker:
1. jag har aldrig haft så snygga bröst som jag har nu, trots att de är tejpade.
2. jag luktar skitilla, en blandning mellan sår och sjukhus.

lägger upp lite snälla bilder från operationen. snälla vänner, känn er inte glömda av mig för att jag inte har ringt, jag är trött. jag ringer så fort jag kan! tack underbara människor för alla tankar, böner och tumhållningar!

jag mår bra, är fräschare än jag trodde jag skulle vara nu. har lite lågt blodtryck, så jag håller igång så gott jag kan när jag känner att det behövs.
nåväl. här kommer bilder och kommentarer.
  
1. kvällen före operationen. provar den bh som kommer passa efter operationen. jag och min roomie, terés, skrattade vettet ur oss!
2&3: dropp, ett par timmar före operationen. 

   
1. efter operationen, blodig och kompressad. ser ni att bh:n passar nu? :) jag var trött som bara den efter narkosen, ville bara sova, sova, sova. det vill jag fortfarande. till slut fick nattsköterskan säga till mig att jag var tvungen att gå upp och röra på mig så att blodcirkulationen kom igång.
2. ett dränage i vardera bröst. för att kunna röra på mig ganska obehindrat gjorde jag som terés, stoppade dränagepåsarna i varsin ficka i den vackra rocken.
3. me.


här är jag och terés idag, på ett café i solna innan vi flög hem igen. som ni ser är jag på benen, men återigen så vill jag bara sova och vila.  

mina bröst är små och purky, och jag är supernöjd, trots att de numer gör så att mina höfter ser baotabreda ut :)
näe, gott folk. nu ska jag lägga mig och vila, så jag orkar stå på benen imorrn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart annelie att se och läsa att allt gått bra!! ta nu och sov en massa och bara ta igen dig. och rör lite på dig - det verkar ju vara viktigt enligt doktorn. Och dom vet ju bäst =)
kram kram

2007-01-17 @ 20:47:23
Postat av: therese - igen

det var ju jag som skrev ovan......

2007-01-17 @ 20:47:54
Postat av: Angelinn

Skönt att höra att du mår bra! Hii! Snygging där! Du passar ju ur-bra i sjukhusutstyrsel! :) Puss!

Postat av: Erik

Hej!

Va skönt att allt gått bra... :) Nu längar vi efter att du ska komma hem igen! Förresten, det var snällt att Ablin ringde och berättade hur det gick. Hälsa han det! :D

2007-01-17 @ 22:59:54
URL: http://www.fota.blogg.se
Postat av: Liv

Har tänkt på hur det gått och du ser ju pigg och fräsch ut. Härligt!

2007-01-17 @ 23:28:29
Postat av: martina

baby, kul att se att det gått bra. :) vila nu upp dig ordentligt och gör bara saker du vill! (att titta mycket på dr phil, äta turkiskt peppar och titta på oc påskyndar läkning har jag hört) älskar dig!

2007-01-18 @ 00:00:36
Postat av: Lillsyster

Läckert hörru! När du ringde i tisdags, visst fick ja en ful bild i huvudet av hur du såg ut, med din sjukhusskjorta och dina dränage, men SÅ HÄR ful trodde ja inte! ;-) Jag ringer ikväll. Hoppas allt är väl idag. Älskar dej, beloved sister. På bilden ser det ut att ha blivit riktigt bra. Storleken passar din kropp. Puss!

2007-01-18 @ 11:48:42
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Julia

Passar dig perfekt! Skönt att höra att det gick bra! Ta hand om dig! Pusspuss

2007-01-19 @ 17:53:41
URL: http://juvlia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback