två dagar efter

jovars, lite öm är jag allt, men ändå. jag klagar inte. trodde det skulle vara så mycket värre. ska få hjälp med att tvätta håret sen, så blir jag fräsch. och med en annan bh kanske det inte trycker så förfärligt, tänker jag. jo, fru doktor, jag rör på mig, ser ut som en mentalpatient som jag går omkring och lyfter knäna högt för varje steg jag tar, runt, runt i lägenheten. allt för blodcirkulationen. we don't want the nipples to die, right?

kollar på tv och slumrar i samband med det, pratar i telefon och gymnastiserar långsamma, men ordentliga rörelser till det.

och jo. jag klarade av att raka mig under armarna idag. yey!

Kommentarer
Postat av: elin

tycker det är urtufft att du vågade gå mot strömmen och förminska dom istället för att förstora! heja dig! puss puss!

Postat av: annelie

så glad jag blir!! jag tycker faktiskt att det är finare, i alla fall på mig, med mindre bröst. det känns dock som att all estetik bara är ett plus. see, dagen efter operationen hade jag inte längre ont i axlarna, som jag har haft i lite mindre än nio år. det känns stort! och sunt!

2007-01-19 @ 14:15:12
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback