what's not to like about umeå?

Tjuvlyssnat.se:s coolaste busschaffis säger sitt.

8:an mellan Vasaplan och Universitetssjukhuset, Umeå


Busschaufför ~30 med troligen, afrikanskt ursprung sitter och trummar på biljettautomaten till reggae-musik i väntan på avgångstiden när en äldre dam ~70 kliver på bussen.

Dam: Går den här till sjukhuset?
Chaufför (leende) : Vet inte.
Dam: Eh, när avgår du då?
Chaufför (ännu mera leende): Vet inte.
Dam (kommer av sig, vet inte riktigt vad hon ska säga): Jaha...
Chaufför: Det är lugnt, hoppa på. Allt fixar sig.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sånt där är så roligt att höra, skönt att det finns busschaufförer med humor :)
Grattis i förskott, jag ska börja gruva mig för att fylla 20 om ett år jag :)
Kram

Postat av: Anonym

åhåhåhååhåh! det är ju HAN! både jag och lovisa är kära i honom! vi åkte i en tom buss med honom och han spelade reagge skithögt. 8)8)

2007-01-09 @ 22:24:07
Postat av: Erik

hehe... bästa chauförn i stan. Är så skönt att sitta å höra på lite regge på väg från jobbet. Sitter han där å nynnar å trummar me! :D

2007-01-10 @ 00:45:04
URL: http://www.fota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback