martys trix

marty ringde nyss (det som kommer får mig att undra om hon är mer av en stalker än en vän) och sa "jag ser att du har banankartonger över. är de bortlovade?". gott folk, får jag lov att påpeka att det är mindre än fem minuter sedan jag uppdaterade min blogg där jag berättade om både banankartonger och förkylning. hur som helst. banankartongerna var inte bortlovade och hon undrade om hon fick tipsa sin jobbarkompis om banankartonglagret som bortskänkes. ja, sa jag. snart kommer jobbarkompisen och hämtar så många hon kan.

marty erbjöd även mig röda, polska piller mot förkylningen. hon vet inte riktigt vad det är men säger att man alltid mår väldigt bra av dem. jag tar allt jag kommer över.

Kommentarer
Postat av: Liv

polska piller fungerar säkert bra. jag testade kinesiska förkylningspiller av min roomie förr i tiden. vad det var i dem vet jag inte, men förkylningen var puts väck. nu vet jag varför kineser aldrig är sjuka. fuskisar där ;)
krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback