önskas: kryhet

usch och fy och tvi och äckel. jag är förkyld, och inte nog med att näsan rinner och jag väser lika mycket som rod stewart, nu har jag blivit förkyld i huvudet också. för er som inte vet min exakta definition av begreppet så kan jag berätta att det innebär att man har ont i huvudet och är sådär frånvarande som man blir med en förkylning. och jag vill bli frisk. jag kan ge mit själv illusionen av att jag blir bättre om jag knaprar lite alvedon, vilket jag kommer göra så småningom under dagen, men det finns en liten problematik i det att jag starkt ogillar att äta piller såvida jag absolut inte måste. men det finns så mycket att göra och så lite tid, att det får bli såhär.

mitt il sedan gårdagen har växt sig starkare igen. det är nämligen lite mulet för tillfället och jag har en bulldeg på jäsning. ska även baka muffins och kanske, om jag orkar, limpor. jag är så flitig att man nästan smäller av.

flip:
1. kakor i frysen
2. bröd i frysen
3. stor lägenhet
4. albin kommer hem idag
5. sandra och david kommer hem idag

flop:
1. förkylning
2. ouppackade banankartonger
3. hallen full av tömda banankartonger (någon i ume-trakten som vill ha? kom och hämta!)
4. förkylning
5. butikslös på tomtebo. mjölken är snart slut och jag har ingen bil. eftersom jag behöver laktosfri kan jag inte utnyttja kiosken här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klick klick till bröd och kakbak

2007-07-01 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback