ballisballis

aah. njuter lite. sitter på balkongen, tjyvsurfar, solen skiner och alla lådor till köket är uppackade. jag har till och med fått upp gardiner. det är rörande. saga ligger på pensionärsmattan bredvid mig och vi har ett ganska gott liv. har varken duschat eller ätit frulle, men det är liksom lugnt. ingen stress på en lördagmorgon.

på tal om lördagmorgon. tänkte att jag skulle få sova ut idag, så slut som jag har varit veckans övriga dagar, så det kändes tungt när jag vaknade innan klockan ringde (10.15). tänkte för mig själv innan jag öppnade ögonen att är klockan någonting på 08 blir jag less. 08.49 var den. inte helt nöjd i nuläget, men faktiskt utvilad. värre är det nog med albin, som smsade under natten att jag inte fick ringa före 14.00 idag, eftersom det verkade bli sent. han är iväg på peace and love i borlänge och jag måste erkänna att jag tycker att det är ganska skönt att ha lägenheten för mig själv. fast inte att gå ut med två hundar på en och samma gång. det är bara meckigt, men det funkar.

aja. ska ta tag i det sistnämnda.

so long, suckers. (nä, menade det inte, med det låter mest... fun enough.)

Kommentarer
Postat av: Yra

varför skriver du inte vad den lilla ljuvliga hyenan gör? :)

2007-07-01 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback