hemma och snyltar

jovars. jag har packat upp si sådär tjugo banankartonger inredninng och annat. jag har burit upp en massa lådor till förrådet. jag har pussat albin hejdå (peace and love, borlänge). jag har varit ute med hundarna tillsammans med david och förstått att den jätteroliga lekplatsen ligger ungefär ett stenkast bort. livet på tomtebo blir bara bättre och bättre :)

jag kokar ägg och i väntan på att det ska bli klart lånar jag lite av en grannes trådlösa nätverk. det fungerar bäst på balkongen, så därför sitter jag här. saga sitter bredvid och yra håller sig inomhus.

jag vill inte jobba mer, bara pyssla här hemma och få det alldeles himmelskt fint. fast det är det nästan redan, banankartonger till trots. ska snart ut sista svängen med hundarna och sen ska jag glida ner i badet. varför? för att jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback