mitt allra bästa tips

jag älskar allers. mest av allt älskar jag de tips som människor skickar in.

"SÄKER PARKERING
Ska jag parkera cykeln på ett ställe med gräs, sand eller skogsmylla trycker jag fast en tennisboll, som jag skurit ett snitt i, på stödet. Då sjunker inte stödet ner i underlaget och cykeln välter inte.
Orre"

kring detta har jag några funderingar.
1. hur ofta kommer man ihåg att ta med sig tennisbollen?
2. är det farligt om cykeln välter?
3. är detta något som många människor upplever vara ett problem?
4. de som upplever det som ett problem, finns det någon möjlighet att de själva kan ha kommit på en lösning på problemet även utan publicering av tips i allers?
5. är detta verkligen ett så bra tips att det bör publiceras i allers?
6. hade de anställda på allers lite eller mycket roligt åt detta tips?

bredvid själva tipset hade allersredaktionen placerat en käck bild där en man håller en tennisboll och bredvid honom finns det en skylt där det står VARNING KVICKSAND. måhända var det ett sätt för redaktionen att visa vart de själva stod i förhållande till tipset. jag tror det.

Kommentarer
Postat av: Liv

allers är helt hysteriskt rolig. det tipset tar jag med mig..synd att jag saknar tennisbollar ;)
jag gillar även husmorstipsen, i stil med; om du upptäcker att dina blommor fått larver så spraya lite kaustiksoda på dem varannan dag, det löser problemen. *häpp*

Postat av: Bee

Det är jag som är Orre.

2007-06-28 @ 20:31:50
URL: http://SandraBee.blogg.se
Postat av: b-dog

är det kvicksand vi pratar om bör du ha en fotboll istället.Smidigt och lätt att ta med bara ta den på pakethållaren.

2007-06-28 @ 21:03:27
Postat av: Sandra!

det ju bara sååååå bra :D haha!

2007-06-28 @ 22:35:52
Postat av: marty

:D kan vi inte unna oss en splitterny allers idag älskling?
jag jobbar till kvart över sex, sen åker jag hem och ringer dig innan jag pinnar iväg till tomtebo.
kramp

2007-06-29 @ 08:34:28
URL: http://harifran.blogg.se
Postat av: puckolie

Jag säger bara sommartider. Hela Sverige stannar upp! Detta låter som en typisk sommarvikarieutgåva av Allers, med underst-i-högen-tips för ingen skickar in tips på sommaren ;-)

2007-06-29 @ 15:48:32
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: Pernilla

Man vill inte att cykeln ska välta, tänk dig själv att ha en sprillans ny cykel som du kanske får en repa på... BARA för att du GLÖMDE tennisbollen hemma! Nåt sådant får bara inte hända! ;D

2007-06-29 @ 21:40:43
Postat av: Pernilla

Man vill inte att cykeln ska välta, tänk dig själv att ha en sprillans ny cykel som du kanske får en repa på... BARA för att du GLÖMDE tennisbollen hemma! Nåt sådant får bara inte hända! ;D

2007-06-29 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback