idag svepte en skugga av mitt förflutna förbi och jag gladdes åt att det var just det - förflutet

härlig dag! medan albin var i garaget idag och fixade var jag hos angelinn och vi gick ut på promenad en timme. under den timmen ifrågasatte och filosoferade vi. det var på tok för längesedan och stora glädjen över att det äntligen blev av har fyllt mig mest hela eftermiddagen. min angelinn-tank.

håkan hade bjudit hem lite kompisar på middag och jag och albin ville inte stövla in där och börja laga mat hejvilt, så vi satsade på pizzeria-mat. det dög. men jag gillar inte pizza längre. varken pizza eller hamburgare känns särkskilt kul. antingen har jag förätit mig på det eller så har mina smaklökar helt enkelt utvecklats till att uppskatta mer sofistikierade smakkombinationer. man kan ju alltid hoppas. 

ikväll ska jag uthärda ett avsnitt av mythbusters. det är kärlek. albin uthärdar mitt bloggeri. det är också kärlek.   

Kommentarer
Postat av: puckolie

mina smaklökar liksom jag kommer nog aldrig mogna. pizza är den bästa helgmaten som finns. får jag inte det känns helgen fullkomligt misslyckad :-(

Postat av: Hanna

Jag håller med och det gäller även godis och sånt. Det är som att jag inte riktigt uppskattar att äta "skräpgrejs" längre. Men det är säkert bara en tillfällig svacka :-)

2007-03-11 @ 19:01:38
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback