trött, så trött

kom i säng alldeles för sent igår och likväl var det jobb som hägrade imorse. det tog liksom inte hänsyn till att gårdagkvällen hade varit synnerligen trevlig. nåväl. upp och jobba var det i alla fall som gällde, och väl där är allt bara bra.

hemma igen och jag är trött. mest trött i fötterna och utöver det vrålhungrig. quinoan kokar och albin är nere på affärn och köper spiskummin. see, de där kebabbiffkorvarna blir fattiga i smak utan denna fantastiska krydda.

emelie är i sälen och jag är i umeå. hon åker skidor och jag svamlar i min blogg (ursäkta så mycket. hungern gör att jag inte riktigt tänker klart).

pussochhej.

Kommentarer
Postat av: elin

aha! är det därför det är så dött på emelies blogg! :) kom att tänka på häromdagen när du och jag mejlade då du bodde i usa! det vart kul! hade aldrig träffats men blev många mejl! :) hoppas dina nya boobs känns bra nu såhär ett tag efter! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback