tjena stellan!

stänger du av mobilen när du sover? ja. jag har kommit att tycka att det känns onödigt att stråla sig 24-7.

 vem såg dig senast naken? albin, hoppas jag. annars har vi något liten fönstertittare och det känns ju sådär.   

hur såg du ut på högstadiet?
ganska menlös, med lökbröst som blev långa och page som jag färgade vinrödlila (misslyckat...) som ett par dagar senare blev morotsfärgat. och så hade randiga tröjor och konstiga byxor. och jag tyckte att jag var ganska snygg och såg rätt så vuxen ut.

hur kommer du se ut om tjugo år? 
som min mamma gjorde när hon var fyrtiofem, fast nog med lite annorlunda frisyr. och jag kommer nog ha hängigare rumpa än henne, men i min drömvärld är den superfast. nu också.

hur var du på dagis?
 jag gick inte på dagis. mamma var dagmamma mest hela tiden, men när hon började på annat jobb var vi hos laila. det var inte kul.  

hur är du att ha som arbetskamrat?
 ganska bra, tror jag. jag gillar när det är god stämning på jobbet och försöker bidra till det. fast jag erkänner att jag kan whina lite ibland också. det gillar jag inte.  

har du celluliter?
 o ja.  

biter du på naglarna?
 nej.   

vad har du för skostorlek?
 trettiosju eller trettioåtta. oftast trettioåtta.  

har du något handikapp?
 lite dålig syn?  

är du rädd för att få hängbröst?
been there och det var inte så illa. det är nästan så att jag ser fram emot att de börjar dala igen.

tror du att gud är en man eller en kvinna?
 ingetdera och bådadera.   

svär du?
 minst en i varje mening.  

känner du någon kristdemokrat? 
ja.   

är du trevlig mot jehovas vittnen?
ja.  

hur homo är du på en skala 1 - 10?
  inte så mycket. nog bara en etta.  

tror du på utomjordningar?
ungefär lika mycket som jag tror på det som marty säger. alltså- jättemycket.

om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut?
flygande jacob utan curry. jag är inte så mycket av en currymänniska.

vad finns alltid i ditt skafferi?
florsocker. och det är inte för att jag använder så jättemycket florsocker, utan för att jag köpte det till någonting och sen har jag inte använt det mer. så det hänger med.

vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
ärtsoppa och kokt blomkål och kokta morötter. det är inte gott.

har du blivit arresterad?
nej.

ljuger du?
man kan säga att jag är lite av en mytoman. fast bara uppenbara lögner som sägs med glimten i ögat. som om någon frågar hur jag kan veta något, och jag kanske bara har hittat på det, då säger jag "de sa det!". väldigt oskyldigt och så.

har du snattat?
  jo, en gång, men då fick jag så dåligt samvete att jag gick tillbaka och berättade om min synd.  

har du kysst en polis?
nej. 

är du rädd för securitasvakter?
intet!

har du någonting att dölja?
 haha. o ja.

 vad har du på din nyckelknippa? nycklar till exempel.  
 
är du / har du varit gift? inte gift, nej. men jag kunde varit, om jag bara hade sagt ja. eller om min mamma hade sagt ja, men då hade jag varit gift med världens mest oförståbara och studsiga människa. de jag har sagt nej till har jag inte heller velat ha. jag är nöjd med att vara en fröken.  

skulle du gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att köra och hämta pojkvän/flickvän från krogen fast det går nattbussar? ja, men jag skulle inte vara nöjd.   

kan du laga cyklar?
 nej, men mat.  

kan du fixa med bilar?
 jag kan laga rost, men kan ingenting om motorer.   

brukar du köra om?
ja 

kan du baka bröd?
ja. och jag gillar att göra det. när albin är på peace and love ska jag baka hälsobröd, frallor, bagels, limpor och så ska jag också baka bullar och annat gott.  

vet du hur man frostar av en frys
? det kan väl vilken tjomme som helst.  

vilken tvserie skulle du helst leva i?
gilmore girls

Kommentarer
Postat av: puckolie

Jag ÄLSKAR när du bloggar! :-)

Postat av: puckolie

Jag ÄLSKAR när du bloggar! :-)

2007-05-28 @ 18:54:35
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: Bee

Okej. Nu kan jag inte kontrollera mig själv! woppiedoppiedooodeli PLING PLING! brrrrbaba! (jag vet inte om min annelie-abstinens kan hantera två inlägg på en kväll. det är lite som att ge en redan sockerstinn treåring en påse sockerbitar)

2007-05-28 @ 22:34:57
URL: http://SandraBee.blogg.se
Postat av: mammalena

Vill du verkligen se ut som din mamma såg ut när hon var fyrtiofem? Annars får du väl se till att börja göra något åt det snarast.....det går fort dit:-) Kram

2007-05-29 @ 21:06:31
Postat av: Liv

Hej hopp! Det var kul att träffa dig. Sorry om jag gjorde ett förvirrat intryck :P Jag brukar vara mer fokuserad i normala fall..erhm. Skoj att se "kvinnan bakom myten" eller bakom bloggen iaf =)

2007-06-01 @ 19:00:35
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Liv

Men nu måste du uppdatera snart. :P

2007-06-03 @ 18:35:59
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback