glömde uppföljningen...

...på hur håret skulle bli efter tvätt och inpackning. nåväl. idag är det nytvättat och jag använde samma produkter som sist. alltså, ingen gelé. håret känns absolut inte torrt i topparna längre och för att ha nästintill ingen styling i är mitt hår förunderligt livfullt. dock tycker jag att håret är snyggare när jag har i lite gelé och lockarna blir mer strukturerade och väldefinierade, så jag ska leta rätt på något gelé som inte har samma effekt som wellas har på mitt hår. (obs! många andra på forumet använder just wella, så för de flesta hårtyper fungerar det bara fint. i mitt hår fungerar det kanske bättre om jag inte använder det vid varje tvätt.) men här kommer dagens bilder. det är lite klurigt att försöka ta en bild på sig själv bakifrån :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback