mer om tandagnisslan

fick veta att han som drog ut tanden på mig nog inte kommer vara kvar efter nyår. synd, eftersom han uppenbarligen har justa skills. hur som helst, det började brinna i knutarna när det gällde att skaffa en ny tid. tog det sista jag hade på sparkontot när jag betalade förra tandläkarräkningen, så jag befarade att jag inte skulle ha råd att ta den andra tanden innan mr. ta-ut-visdomständer slutade. ringde och kollade med mor, och det verkar som att det hela kan lösa sig med ett litet lån. annars ordnar det sig ändå. hur som helst, så ser det ut som att lucia kanske inte blir firat så värst mycket i år för min del. bokade tid och fick en den 11 december. aja, inte för att vi firar lucia som tokar. huvudsaken är att jag kan äta gott, prata och inte ha ont över jul. och, jag menar, lussekatter är så mjuka att tungan och gommen kan få samarbeta. så lite lucia blir det nog ändå :)

Kommentarer
Postat av: puckolie

Så om jag inte köper Ekologiskt innebär det att jag tar ställning m o t miljön? Hur i hela friden är man neutral då?
Mitt eventuella ställningstagande behöver ju i alla fall inte skyltas med eller försvaras när jag följer massorna. Det är väl kanske det jag är ute efter då :-)

Postat av: Anonym

det går skit i dag och ja ska pratat me dig snart

2007-11-14 @ 12:41:50
Postat av: puckolie

This is deep shit!

Jag tror jag undviker miljöalternativen för att det innebär alltid en uppoffring av nåt slag, för mej själv. Antingen ekonomiskt eller fysiskt.
Jag har en egocentrisk världsbild.
:-)

2007-11-14 @ 13:01:38
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: therese

Lussekatter går bra att doppa i kaffe och nästan suga i sig. Kan funka med mjölk också!!

2007-11-14 @ 21:27:47
URL: http://thesan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback