rena zoo här!

jag har blivit av med en visdomstand. igår blev jag det och jag har inget som helst minne av hur det var. jag minns att jag fick sprutor. lucka. sen minns jag att tandläkaren ledde mig till vilrummet. lucka. någon väcker mig. jag vill sova mer. någon väcker mig efter en stund. albin är där. lucka. jag vaknar hemma i soffan. under den senaste luckan var vi på apoteket och hämtade ut ibumetin och efter det for vi om ålidhems centrum och albin kilade in på affärn och köpte nyponsoppa och blåbärssoppa.
inatt förvandlades jag lite grann till en hamster. det ser faktiskt lite kul ut. dessvärre spänner det lite grann. menmen. fick höra att det är idag och imorrn det är som värst, så det fixar jag. lite orolig för att det ska bli någon infektion, men jag utgår från att jag klarar mig utan en. albin menar på att det inte gör något om jag får det, för hans del, eftersom vi fick den nya sängen igår. yey! så nu delar vi på 180 cm istället för 105. väldans skönt, faktiskt! :)

jag har utlovat en vinterbild. den kommer i detta inlägg. visar också på vilka vänner som numer hänger på vår balkong. håll tillgodo.
   

ps. pizzaslangen är albins initiativ, men hur white trash det än må vara kan jag inte låta bli att gilla den när mörkret faller på.

Kommentarer
Postat av: Erik

Ish... lät inte allt för skönt att bli av med en visdomstand. Hoppas att du mår bättre.
Så du är hemma idag eller?

Postat av: Emelie

Hur känns tanden idag?

2007-11-06 @ 15:09:33
URL: http://softem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback