a boy named sue

har just kommit in från en långpromenad med hunden. känns friskt! :) det är väldigt mysigt att spendera kvalitetstid med hunden. visserligen behöver hon en promenad om morgonen, så det kan ju tyckas att det är ett bekvämt sätt, att syfta till promenaden som kvalitetstid. men det blir det, om man inte låter annat störa och om det faktiskt bara är jag och saga som kommunicerar. väldigt härligt var det i alla fall.

ska iväg till univ om någon timme. börjar ett idag och går till fem. lyckligtvis är det frivilligt, det senare passet, eftersom vi ska se på film. vet inte hur jag gör än, om jag stannar eller inte, men det sägs att filmen ska vara sevärd. vikarien, heter den.

en liten snabbis om håret. jag har nu lärt mig att det är viktigt att balsamet är lagom i styrka för håret. har provat ett balsam som heter gla och även om det är ett milt balsam är det ändå starkare än coop x-tra. resultatet för mina tunna, fina hårstrån var att de inte orkade locka sig så värst mycket. har bara tvättat med det två gånger, men jag ska återgå till coops och blanda i lite citronsaft nästa gång jag tvättar håret. admin på lockigt.se tipsade om det, så jag tror nog håret ska bli lockigt igen. gla funkar nog bra till inpackning, om jag vill göra det någon gång nu och då.

nä, nu ska jag sleva upp lite gröt till lunch. kokade tomtegröt igår. mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback