det fina med mitt liv

ååh, skulle kunna göra en lång lista med saker som är mer än perfekta, men någt säger mig att ni, kära läsare, inte skulle finna det så värst intressant. i stället väljer jag att berätta det fina med mitt liv för den här dagen. utöver kärlek, trivsam vardag, ljuvlig sambo, älskvärd familj, söt saga och fantastiska vänner stavas det fina med mitt liv s t u d e n t. i like it, mister. vad är det som är så bra med det, då? jo, jag är ledig. egentligen är dagen nog tänkt att vara en sorts inläsningsdag, men icket. jag ska inte läsa, bara köpa boken.
jag fick sova ut i morse. jag sov förbi väckarklockan och vaknade 09.23. mellan 23.00 och 09.23 sov jag en ljuv sömn. så trött var jag! nu är jag lika pigg som jag var trött igår.

maskeraden var fantastiskt rolig! många nya, väldigt trevliga människor. fina vänner. god mat. perfekta aktiviteter ordnade från värdarnas håll. bra musik. bra allt. vid halvtvå-snåret kom camilla och hämtade oss. väl hemma var det väldigt skönt att få tvätta bort sminket, ta av sig peruken och få byta om till mysiga, mjuka, icke-plingande kläder. så satt jag och camilla och pratade. albin gick och la sig. jag och camilla förflyttade oss till hennes sovplats och kurade ihop där. där låg vi och pratade om livet och om saker som upprört, och vi resonerade. underbart att få spendera lite kvalitetstid med min gamla kombo och en av mina finaste och bästa vänner.

detta, gott folk, är ett fantastiskt liv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som en mycket trevlig helg, till slut iallafall! Känner mig dum som inte kunde spendera tid med dig i telefonen när du behövde det. Men sånt kan va nyttigt också :-)

Sen är jag väldigt avis på dej idag....... Jag vill också va hemma. Läsa bok, se film, mysa i det regn-ruskiga vädret.

Postat av: Bee

Jag glömde ju ge dig J's nummer.. påminn mig om det senare!

2007-10-31 @ 08:46:56
URL: http://sandrabee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback