jag har blivit taggad av

liv

Så här går det till:
  • Länka till den som har taggat dig!
  • Berätta 7 personliga sanningar om dig!
  • Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
  • Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade.

Sju sanningar om mig:

- Jag är superkräsen när det kommer till att skaffa nya vänner.
- Jag kommunicerar ibland med albin via våran hund saga.
- Jag är en tant. see, jag broderar, stickar, virkar, städar och bakar gärna.
- Jag har aldrig gjort högskoleprovet.
- Jag röstade på tommy nilssons bidrag "jag tror på människan" i 2007 års melodifestival. och jag står för det. vill bara tillägga att det inte var den flygiga pagen eller fladdret i rocken som gjorde det, utan låten i sig.
- Jag älskar att umgås. verkligen, älskar.
- Jag har två saker jag skulle vilja göra i mitt liv. det ena är att utbilda mig till frisör. det andra är att skriva en roman. en spännande roman. givetvis vill jag göra mycket mer, som att bilda familj och så, men dessa två är sådana där saker som kanske mer utmärker er bloggerska, fröken lena annelie albertsson.

Jag taggar:

min syster
angelinn
my hero: david
bee
thesan
marty
fröken sundholm d.ä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback