bloggvägran

fram tills dess att något av mina syskon uppdaterat sin blogg tänker jag inte berätta om:

1. hur det går med röda korset-jobbet och hur de sa om mig och marty att "de här måste vi se till att behålla länge" i samband med hur de skröt om vår arbetsinsats. varken det eller om att jag ska börja hjälpa till vid läxhjälp för invandrarungdomar som har kommit hit ensamma srtax innan sommaren.
2. hur jag har fått nästan samma status som en hjälte i mina blygsamma försök att förbättra klassens framtid.
3. hur det går med träningen och hur det blev att nydala-runt blev längre än nio kilometer.
4. hur huslig jag är när jag bakar bröd och kokar äppelkräm.
5. hur finurlig jag är vad gäller både albins och ems födelsedagar.
6. att planerna för dagen är finurligheter, dammsugning, plugg, hundpromenader och klippa frida. och kolla på en bil och att ingen behöver oroa sig för vi ska ändå inte köpa den.
7. hur jag I N T E vill att mitt bröllop ska vara.
8. att jag har blivit blond igen. lite slingat blond sådär. väldigt fint, tycker jag.

allt det här går ni miste om på grund av att mina syskon inte berättar lite mer och oftare. främst oftare. önskar ni läsa lite mer och detaljerat om någon av ovanstående punkter kan nu utöva påtryckningar i gästböckerna som, enligt min länklista, tillhör broder tuck, rydmans liv och syrrelisyrrs blogg. om inga påtryckningar görs tar jag det som en stor förolämpning.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inte längre dåligt samvete för att du inte delar med dej om alla
8 punkter till dina läsare. Puh!

Postat av: Daniel

Jag ser med fördel att du inte skriver något om de åtta punkterna. För mej ganska ointressant bloggläsning. Och risken finns ju att din blogg blir tråkigare än min oxå.

2007-09-13 @ 12:59:51
Postat av: Bee

åååh. jag vill ju höra om hur du inte vill att ditt bröllop ska vara!

2007-09-14 @ 07:16:18
URL: http://sandrabee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback