kär i en vän

det finns hjärtevänner och det finns någon som man har gett sitt hjärta till. dessa är inte att förväxlas, trots att båda kan ge pirr i magen. så det känns som att man är kär i vänskapen till en vän. jag har flera hjärtevänner, men mitt hjärta har jag gett till albin. han är den finaste jag någonsin har träffat. japps. han är på förstaplats, tätt följd av mina hjärtevänner.
jag är kär i vänskapen till en av mina hjärtevänner just nu. det känns väldigt bra. mina andra hjärtevänner ska inte bli avis eller så. nej, för bara det att man är en hjärtevän är meriterande i sig. om man nu får klassa sina vänner på ett sådant sätt. det gör jag ändå, förresten. oavsett om det är okej eller inte. och just nu är jag kär i vänskapen till en hjärtevän. puss.


Kommentarer
Postat av: lena

hej kära du!det var ett tag sedan=)tack för senast måste jag säga även om det är snart ett halvt år sen men som det brukar hetta bättre sent än aldrig.hörde att ni har vart borta i sommmar=)
måste bara säga;va vackert,fint och klokt du har skrivit om hjärtevän,jag förstår verkligen vad du menar=)
kramar

2007-09-30 @ 18:45:08
Postat av: Angelinn

Det går inte att beskriva, men du har ändå lyckats :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback