klubb päron

damen med den bästa självinsikten någonsin är inte damen som skriver de här orden. helt ärligt vet jag inte vem det är, men det spelar inte så stor roll. inte för här och nu i alla fall.
bee kom hit för ett tag sedan, och i samband med det råkade jag skymta mig själv i spegeln. den skymten tvingade mig till att ta en ordentlig titt. hur ser jag ut egentligen?? alla tankar slets tillbaka till mina ganska a-traumatiska tonår. det var då klubb päron grundades, och inte var det med välvillig tanke. nej, nej. det var mina och fröken sundholms bröder som kom upp med idén och i grund och botten var det ett sätt att reta sina småsystrar. medlemmarna i klubben var just radarparet och fjortisarna albertsson-sundholm. nog hade jag hört att kvinnor kunde ha former som påminde om ett pärons, men jag hade inte riktigt förstått hur den såg ut, en päronformad kvinna. faktum är att jag inte hade fått insikt i detta förrän i samband med speglingen. jag är en fullvärdig medlem i klubb päron. jag är så fullvärdig att jag borde utses till ordförande, sekreterare och alla poster som finns i en klubb eller förening.
hur kommer det sig att det har tagit sådan tid? jo, länge såg jag ut på ett vis, sedan, vid 25 års ålder gjordes ett medicinskt kirurgiskt ingrepp som ändrade mitt utseende och det gjorde att jag ser ut på ett annat vis. som ett päron, alltså. i like it!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker päron är supergoda! :-) Favoritfrukten nästan.
Och det där med blodpuddingen var ju riktigt skönt också. Haha! Schysst kompis du har :-P

Postat av: Päron 2

Tänk att det sitter ff i mitt minne. Jag är 25 och har ännu stundtals extrema fjortiskomplex för min kropp. "Kurvor ska man inte ha och sips är äckligt", visst är det väl så???

2007-09-24 @ 16:44:01
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: marty

alltså, räcker det med en stor rumpa för att få vara med? jag vill gärna ansöka om medlemskap, fast.. jag kanske är mer av en.. eh.. ananastjej?

2007-09-24 @ 18:11:22
Postat av: Angelinn

Lamour! puss!

2007-09-24 @ 20:26:55
URL: http://angelinn.blogg.se
Postat av: Liv

Lyckliga päron! De är fina på alla vis.

2007-09-26 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback