three is a magic number

TRE namn jag går under:
annelie
annelufs
älskling

TRE saker som skrämmer mig:
att inte veta vad som kommer härnäst i livet
psykiskt sjuka/höga/illvilliga människor
att människor som står mig nära kan råka illa ut


TRE
saker jag har på mig:
min finaste finstickade kofta. den är lejongul. eller senapsgul. min älsklingsfärg.
mina snygga blåjeans som jag köpte på gekås
en svart top från h&m som är lagad på tre ställen. inte så bra kvalitet, alltså...


TRE
sanningar:
jag har ett mycket gott situationsbundet självförtroende.
jag är rätt bitsk egentligen.
jag blev kär i marit bergman ikväll. (marit unplugged i aula nordica. jag nästan grät, så fint och bra var det. det säger jag som icke-inbitet fan till kvinnan.)


TRE s
aker jag verkligen vill ha:
ett lärarjobb på forslunda naturbruksgymnasium
barn
kor och höns


TRE
personer jag utmanar:
min syster
therese
marty

Kommentarer
Postat av: therese

Och jag gissar att det är jag som blivit utmanad?
Rätta mig om jag har fel!

Postat av: Annelie M Sundholm

Det är Jonas och Karin som vankas tillökning.
7e sägs det, men det vet vi ju hur det brukar bli med såna datum..

2008-04-23 @ 15:19:49
URL: http://puckolie.blogg.se
Postat av: m

Senapsgul ÄR en fin färg, det går nog att bevisa objektivt och empiriskt och allt.

2008-04-23 @ 23:11:08
URL: http://www.mollysgrove.se/
Postat av: therese

Utmaningen är utförd!

Har jag förresten sagt hur trevligt det är att ha dig tillbaka i cyberrymden? Om inte, så är det väldigt trevligt att du bloggar igen =)

2008-04-24 @ 14:43:57
URL: http://thesan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback