bee, my bee

idag fyller bee år. jag var tvungen att gå in på hennes facebook för att se hur gammal hon är. det trots att hon är min närmsta vän här i umeå. 24 år. det är lite pinsamt att jag aldrig lär mig när hon är född. eller så är det en bra sak, att det inte ligger så mycket fokus på ålder längre. men ändå. det är trevligt att kunna skriva grattis på 24-årsdagen på födelsedagskortet i stället för grattis på födelsedagen. det senare indikerar ändå lite att jag inte har koll. avslöjad! (det sista sagt med katlas röst och uttal.) 

nu ska vi till sävar och plocka jordgubbar. det är mer än lyxigt att ha sånt hemma. till helgen, när vi är i stugan, ska jag/vi  plocka blåbär. massor!! det blir fina smothies det! 

jag vet inte än om det blir en söndag i bilder den här gången. vi får se. det beror på hur flitig jag är med kameran.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi plockade blåbär idag i stugan. Syrran och hennes sambo hade hittat VÄRSTA stället fullt med blåbär ;) det va kul att plocka... så nu ska vi bl.a. göra blåbärssylt =)

Postat av: marty

hey älskling! hoppas att ni riktigt plockade loss så du har bär till en paj att bjussa på när jag kommer hem. för då tänker jag nämligen vara så fräck att jag bjuder in mig själv på en långfika. :) saknar dig! (ps. inatt drömde jag att jag tävlingsdansade med albin till queens "dont stop me now" albin hade prickiga byxor med hög midja och femtiotalsfrisyr.



2008-08-04 @ 12:58:04
URL: http://harifran.blogg.se/
Postat av: Bee

Äh, det där med ålder är ju inte så noga. Särskilt som jag får avrunda nedåt. Alltså är jag tjugo - varken mer eller mindre. :P

2008-08-04 @ 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback