mig hade de nog bytt ut för både sång och utseende

jag känner för att sno en lista och fylla i den, men jag vet ingen lista jag vill sno. eftermiddagen känns som en enda stor minneslucka, som att jag inte minns mycket utöver att vi åt köttfärssås och spagetti till middag, att jag kardade abbas päls, att jag blev sugen på en riktigt god kvällsmat och plockade fram en åt mig, joe och dee och slutligen att jag klippte dee. så här sitter jag, alldeles mätt och med ett kök som är rent och fint och ett vardagsrum där ordning råder och så måste jag ut med taxen. kvällspinken. sen får hon gå och lägga sig för natten när hon så behagar. samma gäller mig.

04.45 i natt kommer klockan ringa. för att vi ska få se stefan nystrand simma sin final i hundra meter fritt. sen ska jag gå och lägga mig igen. sova tills klockan ringer 06.25. okristligt tidigt, om man frågar mig. förresten, det känns lite som att arrangörerna för os-invigningen
tabbade sig och till slut sa för mycket, när de bekände att flickan vi såg sjunga bara mimade och att hon som sjunger inte var söt nog för framträdandet (fastän att hon var så söt så jag nästan dog när jag såg hennes foto). "- Anledningen till att Yang inte fick synas är att vi ville förmedla rätt bild. Vi tänkte på vad som var bäst för nationen." inte visste jag att det bästa för nationen kina var något så ytligt. men man upphör aldrig att förvånas.

Kommentarer
Postat av: Madde

läste också det där om flickan.. vilke idioti egentligen. Flickan såg ju ut som en helt normal liten flicka. Hur söt som helst! helt sjukt att det är så.. stackars lilla flicka som får höra att hon är för ful..usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback