milstolpe

idag är speciell av två tre anledningar.

1. joe och jag har idag hängt ihop i två år. det firar vi med att gå ut och äta. på tapas, tror vi.

2. det är sista arbetsdagen innan min lilla minisemester. eller vår. men joe har varit ledig längre och är ledig hela nästa vecka. jag är bara ledig till på tisdag. då börjar jag jobba igen. men skit i det. imorgon får jag sova hur länge jag vill. och då vaknar jag i....

3. stugan! vi åker dit ikväll efter middagen. som jag har längtat!! det ska bli hur bra som helst, spelar ingen roll att det inte kommer vara trettiotre grader i skuggan klockan nio på morgonen. det spelar ingen roll att det är spått tio till tolv grader mitt på dagen. det är semester. m i n semester.

som en liten bonus idag är det filippa bark/sissela benn som sommarpratar. helt klart värt att lyssna på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Imorgon kommer du till jobbet igen. då får jag ääntligen träffa dig. de va så himla himla länge sen. trallalalala, jag längtar efter dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback