mormor ler

jag hänger. verkligen hänger. går ut och går med hundarna. kollar på ett morden i midsomer-avsnitt till frukost och ett till kvällsmat. gör lite nytta ibland. men mest hänger jag. hos bee, hemma och hemma vid datorn. idag är ändå lite av ett undantag. jag ska klippa en vän och göra ärenden åt joe och åt saga. kanske både saga och abba, men det är på grund av sagas osträvhåriga päls på huvudet som ärendet ska göras.

igår såg jag ett halvt program på tv om människor som pruttade mest hela tiden och tyckte väl att det var lite genant att inte kunna gå på en första dejt, dansa med sin fru, eller rentav down the aisle utan att prutta högt och ljudligt. de försökte med en massa olika grejer, som dieter och piller och sånt. lyckligtvis fick mannen dansa pruttfritt med frugan, tjejen lyckades med en fisfri första dejt och bruden klämde ihop skinkorna såpass mycket att det inte blev några pinsamheter på så vis under vigseln. lucky them. konstigt program i alla fall. konstigt, men samtidigt fascinerande. och roligt. det ska jag inte sticka under stolen med. bruden la av brakare mest hela tiden, och ja. det kan tyckas vara ofräscht, ofint och okvinnligt, men hej, jag är inte så värst känslig. 


Kommentarer
Postat av: Annelie M Sundholm

Min pappa har alltid sagt att man inte blir gift om man rapar och pruttar offentligt.

Fast det gäller bara tjejer.

Men jag är ju inte gift heller..

Postat av: Bee

hahahahahahahaha. jag skrattar fortfarande! jag ääälskar bilden!

2008-08-21 @ 13:39:01
Postat av: prutthumorlivan

ASG My kind of humor. Vad var det för program? Går det i repris måste jag och mannen se det, han har också prutthumor.

2008-08-21 @ 15:42:24
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se/
Postat av: Sozi

Jag såg det programmet! :D Jag gillade när fismannens fru läste upp en diet med saker de inte fick äta, fiberbröd, fiberpasta, kål, plommon och hon säger: "Men det är ju just sånt vi äter!"

2008-08-21 @ 18:14:37
URL: http://sozi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback