det känns lite jobbigt, för det verkar inte bättre än att jag faktiskt har tappat bort en dag.

jag har en dag som är helt blank, tror jag. eller så har jag räknat fel på dagar. jag tänker, att det inte ska vara så svårt att hålla koll på tre eller fyra dagar, men det är det. med hjälp, till och med. det säger mig att jag borde börja skriva dagbok för varje dag, att min reflektionsdagbok förvisso fyller sin funktion, men dagavill blir jag ändå. hur mycket jag än skriver i den. för dagarna flyter ihop och har sig, och jag känner mig dement och dekadent på samma gång. dock har jag fått höra en sak som jag ska minnas länge och det var mina syskonbarn som kläckte ur sig igår att jag måste ha smink på mig den 23 (vi firar julafton då), annars kommer jag inte se ut som mig själv. intressant, med tanke på att fröken albertsson sminkar sig fyra gånger om året. max.

allt för di tre som alldeles snart blir fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback