lösenord bort

nu känner jag väl att jag kan öppna min blogg igen. tiden har gått och sår är både läkta och nästintill glömda. livet är riktigt, riktigt bra. om jag bara hade varit lite rikare. eller, ska jag säga mindre fattig? nåväl. jag har en plan. en plan som räddar december också.

abba och saga leker hinderbana i lägenheten och jag fixar jul. det och sorterar böcker, gör jag. är inte helt nöjd över ordningen än, men böcker med blå, lila eller rosa ryggar kommer hamna i en förvaringsbox. de passar liksom inte in. men den där förvaringsboxen ska vara lättillgänglig, i synnerhet med tanke på att mossvikenfruar är rosa. jag älskar fortfarande mossvikenfruar. och alanis morissette. men nu är det mer peter jöback (julmusik), hello saferide, timo räisänen och robyn som spelas.

mitt hem är min borg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh, hur gick det att flytta? vi måste ju ses snart.. & jag måste få komma å kika på ditt nya crib :)

Postat av: Bee

Vad härligt det låter! Jag vill så gärna komma och se din nya lägenhet alldeles jättesnart! Kanske kan man gå och plugga samtidigt? :P Jag hör av mig senare!

2008-12-03 @ 15:45:11
Postat av: Frida

Hoppas det går bra för dig med alltihop. Ska se till att pallra mig förbi dig i nästa vecka!

2008-12-04 @ 21:32:22
URL: http://busprick.blogspot.com
Postat av: lena

åh va skönt att du tog bort lösenordet=)så att man kan fortsätta att följa dina tankar och livet.

välkommen tillbaka=)

2008-12-06 @ 21:06:10
URL: http://lenysik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback