beskrivning: utomordentligt bra dagar

har varit ute på nydalasjön med syrran och saga. så otroligt vackert väder ute och helt fantastiskt att få vistas ute i det underbara! saga var helt spattig, men mestadels förvånansvärt lyhörd. det ska tilläggas att en gång var hon inte det, men då skrämdes hon av storleken av hunden hon först lockats av, så hon stannade ungefär 10 meter ifrån den. lucky me. fast jag skämdes ändå.



bjussar även på andra bilder från helgen. (jag är bara för generös!!)

1: stå!
2: pang!
3. em med ny frilla
4. middag
5. motljus

Kommentarer
Postat av: annie

Det ser riktigt mysigt ut får jag säga :) Här har vi regn, så all snö som kom igår blaskar just nu. Ha så fint! Kram

Postat av: marty

okej tjejer, nu har jag gömt mina mest pinsamma prylar så att emelie ska slippa hitta dem! det går säkert att återfinna en eller två halvpiniga, men ni kan ändå komma på fika nu, jag tar den risken. :)

2008-02-03 @ 14:22:40
URL: http://harifran.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för titten!
Vad mysigt ni verkar ha i snön! Här var det snöstorm igår men i förrgår var det vår. Solen sken och fåglarna kvittrade och grannens gräsmatta var grön. Grönare än vår. =) Sköt om dig!

2008-02-03 @ 17:41:14
Postat av: Jennelie

Glömde uppge mitt namn.

2008-02-03 @ 17:42:03
Postat av: Lena Albertsson

hoppas vi får lika fint väder när vi kommer upp.....det ska bli riktigt trevligt! Kram

2008-02-03 @ 21:33:50
Postat av: Madde

fina bilder, gillade snögubben :)

2008-02-04 @ 01:56:46
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback