converse på en 26årig student

så var det söndag och det snöar ute. jag vaknade med en klump i magen över att jag inte har haft exakt koll på vad det är som ska examineras i slutet av vfu-tiden (praktiken). nu har jag det, och det känns som att det ordnar sig, det här. knäppt att man ska sitta där med en klump i magen över saker som ett samtal om arbetslagen på skolan.

jag köpte skor i går. från början kostade de 700:-, men så var det 70% på det, så 210 kronor betalade jag i slutändan. inte fel alls! suddig bild, men man fattar ändå.



albins föräldrar var ju, som bekant, här igår. första föräldraträffen: inga problem. som väntat, alltså. god mat, melodifestival (jag blev smått förstörd när isaksson inte tog sig vidare. inte för att jag tycker att han är så fantastiskt bra på något vis, utan för att jag tänkte att den där frida och han headline bara inte kunde gå vidare. tyckte för övrigt att de senares låt lät som en barnprogramslåt fast med svordomar i. just nu är jag övertygad om någon slags konspiration, för att få upp oddsen på de som går vidare. några vill verkligen bli rika.), snacks och snicksnack. blir oftast bra då.

bjussar på bilder från långpromenaden nydala runt.

  

idag blir det fika med bee och dee och sen middag i sävar. resten är öppet.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas du får en riktigt mysig dag :)

Postat av: Jennelie

Helt sjukt att såna där skor är moderna igen! För visst är de det? Jag var nära att köpa ett par FODRADE basketkängor härom dagen, för 99 kr. Jag kanske skulle ha gjort det trots allt... =)

2008-02-24 @ 20:04:12
Postat av: Emelie

men snygga skor!!!!! jag älskar dej så vansinnigt.

2008-02-24 @ 22:33:52
URL: http://softem.blogg.se
Postat av: Madde

Riktigt fina skor, vart fick du tag i dom då?

2008-02-25 @ 12:35:42
URL: http://fizzycherrycola.blogg.se
Postat av: Annie

åh, underbara skor!!

2008-02-25 @ 14:29:29
URL: http://filodi.blogg.se
Postat av: liv

fina skor och fina kort!
frida och headline var ju hysteriska..på ett icke-bra sätt då.. :P

2008-02-26 @ 10:48:03
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback