e t t o c h e t t h a l v t å r

idag är en töntigt speciell dag. töntig för att jag behandlar den som en fjortonåring, speciell för att jag och albin idag har varit tillsammans i ett och ett halvt år. jag vet, man får inte fira halvårsdagar efter det att man a/ fyllt arton b/ varit tillsammans ett år eller mer, men vi gör det ändå. det är just det som visar på fjortonåringen i mig. men jag vill berätta att det är ett prima tillfälle att göra något extra tillsammans och kunna motivera det med något annat än "vi kände för det, vilket i och för sig duger gott som motivering. 

nåväl. invito blir det. jag ska äta lammet - igen. det är förunderligt gott!! 

nu ska jag ut med saga innan jag hoppar in i duschen!  

glöm inte att tävla! se mina två nedanstående inlägg för mer information. tävlingen pågår till imorgon kväll klockan åtta. just nu ligger en, i så fall, långväga gäst bäst till! :)

Kommentarer
Postat av: Bee

Gongrats till er båda! Tänk, det känns som att ni varit tillsammans mycket längre. tycker jag i alla fall :P

Postat av: therese

Lammkött är gott !

2008-02-07 @ 14:36:26
URL: http://thesan.blogg.se
Postat av: Anonym

10000

2008-02-07 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback