en väldigt lycklig dag

efter litteraturseminariet idag lämnade jag in den slutgiltiga versionen av min c-uppsats, bara för att upptäcka att sidnumreringen hade fallit bort i finputsningsprocessen. lyckligtvis gjorde inte det nämnvärt mycket eftersom att även en elektronisk kopia ska skickas in. efter det tog jag så raska steg jag kunde i snöovädret mot älsklingens jobb för att där hämta bilen och köra till flyplatsen. 12.10 landade min efterlängtade syster!

väl hemma lunchade vi, därefter kom ak och blev svarthårig. kommande gäster behöver inte oroa sig, det är inget som händer i och med att man äntrar vårt hem. orsaken till det svarta håret  var inget krångligare än hårfärg. det blev bra, det där!

middag, sen bar det av till bowlinghallen. bläddrade i vårt "soc-häfte" (det är inget soc-häfte, men jag känner det lite så med kuponger. dock uppskattar jag vårt kuponghäfte, som gör roligheter billigare för både oss och våra vänner. en fin julklapp från svärmor och svärfar) och alla bowlade för halva priset. till sävar för att hämta en madrass till syrrelisyrr och sen till station (ett fik här). på väg dit for vi till godishuset. handlade orförskämt mycket godis (110:-), men gott ska det bli! :)

träffade en väldigt fin och ungefär världens vackraste kvinna och vän på bowlingen. det var nice!

imorgon blir det scones till frulle. yummy!


Kommentarer
Postat av: annie

Det finns knappt något bättre än bra sällskap och speciellt i form av sin syster! Hoppas ni får en mysig dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback